środa, 22 maja 2013

Dlaczego tak długo mnie nie było???

Hej dziewczyny, witam Was po bardzo długiej przerwie, na samym początku chciałam Was przeprosić za to że tak długo mnie z Wami nie było a to za sprawą dwóch rzeczy, po pierwsze moje paznokcie są ostatnio w bardzo złym stanie ciągle się łamią, nie wiem co się z nimi dzieje i dlatego na razie nie chcę Wam ich pokazywać. Druga sprawa to moje nowe hobby które pochłania mój cały wolny czas, jest nim szydełkowanie. Pokazywałam wam kiedyś serwetki jakie zrobiła mi moja babcia na szydełku tak bardzo mi się one spodobały że postanowiłam wziąć u niej kilka lekcji i sama nauczyć się szydełkować, jak na razie idzie mi całkiem dobrze jestem zadowolona z efektu moich prac, dzisiaj pokażę Wam kilka z nich ale mam jeszcze serwetki które czekają na wykończenie i z pewnością w najbliższym czasie również je zobaczycie a nawet będą one do kupienia na allegro. Piszcie proszę jak Wam się podobają moje rękodzieła :)
Pozdrawiam Patrycja



A to mały pomocnik w utrzymywaniu igieł, szpilek w odpowiednim porządku :)



Ta praca jest gdzieś mniej więcej w połowie, będzie to sakiewka na co tylko chcecie w mojej będę trzymać swoje kordonki i włóczki z których wykonuję szydełkowe prace.



Na sam koniec kilka nowych nabytków, właśnie dzisiaj dostałam paczkę z kordonkami i szydełkami.


12 komentarzy:

  1. Super :) Widzę, że szybko się uczysz ;D Ja też umiem na szydełku, ale nie aż tak skomplikowane wzory :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś próbowałam szydełkować, ale różnie mi to wychodziło :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że masz taką pasję, koszyczek zapowiada się świetnie, życzę wytrwałości i czekam na powrót pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy aż pazurki się poprawią :*
    Fajna pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna ta serwetka :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale śliczna serwetka :D ja tak bym nie umiała :D masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to robisz, równiutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się sakiewka

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudownie :) masz talent !!

    OdpowiedzUsuń
  10. też kiedyś szydełkowałam! dawno ale to naprawde bardzo dawno temu. Teraz juz bym pewnie nie umiała utrzymać szydełka w ręce;) Pieknie Ci wychodzą takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam sobie czasami podziergać haha ale tylko "szaliki", których i tak nikt by nie założył, ale robię to dla własnej satysfakcji :) będzie mi bardzo miło jeśli byś chciała wziąć udział w moim pierwszym konkursie, w którym można wygrać ciuszki :) byłoby mi szalenie miło! :) szczegóły u mnie: www.dreams-amaze-me.blogspot.com pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, jest to dla mnie motywacja do dalszego działania :)